Vast-mobiel integratie kan in veel gevallen enorm interessant zijn, hier de belangrijkste redenen om het te gebruiken
- Geen vaste toestellen meer op kantoor, alles via mobiel!
Met onze vast-mobiel integratie (Managed Mobile) handel je zowel je 06 als je vaste gesprekken af. Ontvang je een gesprek op je mobiele device? Met "##" verbind je zo door naar een van je collega's dus ook daar heb je geen vast toestel meer voor nodig! - Onderweg uitbellen met het vaste nummer van de zaak
Ben je veel onderweg, maar wil je wel het vertrouwen en de professionaliteit van een vast nummer gebruiken bij het bellen van je klanten? Dan is vast-mobiel integratie ideaal! Uiteraard stuur je gewoon je 06-nummer mee als je prive contacten belt. - Maximale vrijheid om je bereikbaarheid in te richten
Wil je echt locatie-onafhankelijk werken en zelf bepalen hoe en wanneer je bereikbaar bent? Door gebruik te maken van vast-mobiel heb je enorm veel keuze.
Ben je vrij, in een meeting, aan het bellen of op vakantie? Laat je zakelijke calls uitkomen bij collega's, afdelingen of in je bedrijfsvoicemail en dat terwijl je prive gesprekken gewoon worden aangeboden op je mobiele toestel of prive voicemailbox. - Niet afhankelijk van WIFI of internet, best mogelijke bereikbaarheidsgarantie
Onze vast-mobiel oplossing communiceert via het GSM netwerk waardoor je niet afhankelijk bent van internet of WIFI, je bent gewoon altijd bereikbaar zolang je verbinding hebt met de zendmasten van KPN! Voornamelijk bij thuiswerkplekken met wat mindere WIFI is vast-mobiel integratie DE oplossing. - Zowel vaste als mobiele toestellen "op de zaak"? Combineer dit en bespaar snel in de kosten!
Veel bedrijven krijgen 2 facturen, een voor vaste en een voor mobiele telefonie. Er worden kosten gemaakt voor 2 separate systemen. Voicedata kan beide diensten combineren en daardoor betaal je 1 abonnementstype per gebruiker per maand, in plaats van 2 verschillende.
Best practice: Werken in matrix modus
Standaard adviseren wij klanten te werken in matrix modus, waarbij de klant via REACH zelf kunnen kiezen wanneer ze met het mobiele of het vaste nummer uit willen bellen. Bedrijfsnummers vangen we in de centrale af, rechtstreekse nummers met een voicemail of doorschakeling naar afdeling.